II Fira de la Ciència i la Tecnologia a Elx

Durant els dies 28 a 30 d'abril de la UMH organitza la Segona Exposició de Ciència i Tecnologia a Elx. Aquesta fira es divideix en:
- Una casa oberta macro al campus d'Elx, 28 i 29 del matí, en la qual tots els centres preuniversitaris a la província d'Alacant convida,
- Una exposició urbana al Centre de Congressos Ciutat d'Elx el 29 a la tarda i tot el dia dissabte 30.

Amb l'objectiu de donar a conèixer la nostra universitat i involucrar als nostres mestres en la difusió de la ciència i la tecnologia, hem inclòs aquesta activitat dins el subprograma FECITELX anomenada INNOVA +, a través del qual es pretén reconèixer i certificar com a innovació educativa qualsevol iniciativa dels professors o equips dels mestres.

Et convidem a participar a la macro jornada de portes obertes de FeCiTElx, la incorporació de les activitats que desenvolupi les portes obertes i d'extensió que individualment estan acostumats a planejar i portar a les seves escoles i / o departaments / instituts. Volem projectar la major part de la UMH a través d'aquests dies macro-oberta i no es pretén que impliquen res més que vostè i els seus centres com a socis perquè s'uneixin a les forces i anar més lluny.

Hem començat per la Fira de Ciència i Tecnologia a Elx (aquest any ja en la seva segona edició), però és el nostre propòsit de continuar en els propers anys, amb successives fires urbanes científics en diferents campus de la nostra universitat (Altea, Sant Joan, Saleses i Desemparats), sempre comptant amb el seu suport.

També informar-los que també hem convocat els estudiants de la UMH per participar a la fira a través dels FECITELX-estudiants diuen.

Esperem la seva participació, la de les seves escoles i mestres.

Prego a la difusió màxima de la trucada, i va proporcionar es posi en contacte per coordinar les activitats conjuntes o respondre a qualsevol pregunta sobre el programa, que serà el nostre rector adjunt a la Innovació Tecnològica, .