HP incorpora a recent titulats de tot Europa a través d’HP R & D Academy

HP R & D Academy ofereix un contracte laboral de dos anys en HP a universitaris acabats de titular i, a més, la companyia finançarà un màster i promourà la carrera internacional dels seleccionats.

Els candidats han de ser acabats de graduar universitaris amb bon expedient acadèmic en les àrees d’Enginyeria Informàtica, Mecànica i Electrònica amb un nivell alt d’anglès.

Els interessats podran inscriure a través del web d’HP R & D Academy fins al proper 20 de juny.

El procés de selecció tindrà lloc a nivell europeu realitzant diferents proves en línia i superant una fase final presencial a les oficines d’HP a Barcelona de l’11 al 15 de juliol de 2016, on hauran de demostrar les seves habilitats i interès, alhora que rebran formació in company .

Més informació aquí

HP RD Academy