Seminari internacional EPSE: Com escriure articles científics (26 i 27 de gener del 2017)

ESCOLA POLITÈCNICA SUPERIOR D’ELX

Cicle de Seminaris internacionals
Com escriure articles científics

Els propers dies 26 i 27 de gener de 2017 s’ha impartirà el seminari “Com escriure articles científics” a càrrec del Dr. José Chilo, de la Universitat de Gävle (Suècia).
El seminari tindrà lloc a la Sala de Graus de l’edifici Innova de 10: 00h a 13: 30h el dia 26 i de 9: 00h a 11:30 el divendres 27 de gener.

El seminari està dirigit a doctorands i joves doctors que estiguin iniciant la seva activitat científica i vulguin adquirir habilitats que els ajudin en la redacció i publicació de treballs científics. El seminari tindrà una forta component pràctica i es contemplaran exemples de redacció i publicació.
Ponent convidat:
El professor José Chilo va obtenir el 1986 el grau en enginyeria industrial per la Universitat d’Arequipa, Perú, i el 2001 el grau en Enginyeria Electrònica al Royal Institute of Technology (KTH) suec. Des de 1986 fins 1998 va treballar com a consultor en indústries tèxtils, manufactureres i de transport, tant al Perú com a Suècia. Va obtenir el grau de Doctor en Física per la KTH en 2008, on va realitzar investigacions en el camp del processament del senyal, en particular sobre tècniques avançades de mesura i classificació d’esdeveniments. En l’actualitat és professor i investigador a la Universitat de Gävle, Suècia, i la seva activitat investigadora i docent actual se centra en les àrees de processament de senyal i telecomunicacions.