Trobada Alacant 2017: 5G – clau de la transformació digital

Objecte de la Trobada: destacar el paper clau del 5G en la transformació digital. Avui en dia, tots hem odi parlar de “transformació digital”, per tot arreu ens inunden jornades, congressos i formació especialitzada sobre Internet de les Coses (Iot), Smart City, Indústria 4.0, Big Data … però la clau de la definitiva transformació digital està per arribar: 5G.

Detalls d’Esdeveniment

Data: 2017.11.09 18:30-22:30
Lloc de trobada: Centre d’Congrés d’Elx
Categories: Trobada Alacant
programa

Lema: 5G – clau la transformació digital

Programa subjecte a canvis.

– 18:30 Recepció assistents
– 18:45 Benvinguda institucional
– 19:00: Ponència: Narcís Cardona Marcet – Director a iTEAM Research Institute.

Títol: “Xarxes mòbils 5G. Cap a la Societat hiperconnectada de 2020 ”

– 19:40: Taula rodona: 5G – Present i futur, una oportunitat i un repte.

D. Sergio Goterris – Degà COITCV (Moderador)
D. Narcís Cardona – Director a iTEAM Research Institute
En Julio Navío – Vicedegà COIT, Expert de la Comissió Europea (H2020 i DG Regio)
D. Juan Serrano – Manager Enginyeria Accés Movil de l’àrea d’Enginyeria de Xarxa d’Orange