INDRA busca 1.500 joves titulats sense experiència: Smart Start (programa de juniors i becaris)

Alumni, Economia i Empresa, Empleo, Estudiants

4 de desembre 2017

Smart Start



SUMA’T A INDRA I SÉ PROTAGONISTA DELS CANVIS TECNOLÒGICS QUE TRANSFORMEN EL MÓN

Ens sentim orgullosos dels nostres èxits i ens agradaria que tu fossis partícip d’ells en el futur. Potser t’ajudi a decidir-te el saber que la totalitat de l’espai aeri d’Alemanya es gestiona amb la nostra tecnologia o que som un referent en matèria de transformació digital, per citar tan sols dos exemples del nostre lideratge.

Som unes empresa amb prop de 40.000 professionals, amb presència local en 46 països i operacions comercials en més de 140. Per consolidar el nostre lideratge tecnològic, pensem que és clau incorporar el millor talent procedent de les universitats.

Smart Start

Per aquest motiu, hem reforçat el nostre compromís amb els joves professionals llançant un nou Programa de Júniors i Becaris -anomenat Smart start, per incorporar a Espanya el 2017 a més de 1.500 joves universitaris de màster i Grau, que hagin finalitzat o estiguin finalitzant els seus estudis, especialment en l’àmbit cientificotecnològic (Informàtica, Enginyeria, Matemàtiques, Física …) i, en menor mesura Administració i Direcció d’Empreses, i amb bon nivell d’anglès. Persones innovadores, proactives i amb ganes d’aprendre per participar en projectes que abasten des de la consultoria funcional i tecnològica fins a l’enginyeria, el desenvolupament de solucions o la producció de programari. Per a les factories de programari, també busquem titulats de Formació Professional (FP), amb Graus Superiors en Informàtica i Comunicacions, Electrònica i Fabricació Mecànica.

Què t’espera si et converteixes en un dels integrants del programa Smart Start?
• Tindràs la possibilitat de desenvolupar una carrera professional d’abast internacional en una companyia líder a nivell global en consultoria i tecnologia
• Podràs donar resposta als apassionants reptes que planteja actualment la transformació digital.
• Participaràs en projectes i programes punters de R + D + I tant a nivell nacional com internacional (drones, mobilitat, smart cities, cloud computing, Internet of Things, etc.)
• Deixaràs una empremta positiva en la societat participant en projectes d’alt impacte en sectors tan diversos com les administracions públiques, la Indústria, la Salut o la Ciberseguretat.

I a més …

El programa Smart Start està recolzat per un pla de formació integral impartit mitjançant la nostra Universitat Corporativa, Indra Open University que aborda tant els coneixements tècnics o habilitats professionals com coneixements específics de l’àrea funcional a la qual s’incorpora cada professional o de cultura i procediments d’empresa.

En Indra tindràs també la possibilitat de ser part activa de la nostra cultura innovadora i participar amb les teves idees en els reptes que plantegem als nostres professionals per donar resposta a les necessitats dels diferents mercats.

Indra a més t’ofereix un ambient de treball flexible, compromès amb la igualtat d’oportunitats i la diversitat, amb programes per promoure l’accés de les dones als llocs directius de la companyia o per a l’adequada integració de les persones amb discapacitat. Com a companyia responsable socialment, posem a l’abast dels nostres professionals el desenvolupament de diferents accions de voluntariat i comptem amb iniciatives com les Tecnologies Accessibles, per a desenvolupar solucions i serveis innovadors basats en la tecnologia que afavoreixen la integració social i laboral de les persones amb discapacitat.

Reportatge Aquí hi ha feina de TVE

“Aquí hi ha feina” de TVE es fa ressò del nostre programa Smart Start. Fes clic a la imatge per veure el reportatge
Traductor de Google para empresas:Google Translator ToolkitTraductor de sitios web