Pràctiques remunerades en Empresa a l’Índia

Empleo, Novetats, Prácticas

12 de juny 2018

Amplus Solar és la companyia solar més gran distribuïda a l’Índia, desenvolupant projectes de generació renovables de mida petita i mitjana clau en mà a l’Índia i proporcionant solucions de poder captives als consumidors, basades en un model OPEX.
La companyia està dirigida per veterans de la indústria de l’energia amb una experiència significativa de desenvolupar, construir i operar centrals elèctriques.
Amplus construeix i comercialitza projectes solars distribuïts en terrat i Open Access per a clients industrials i comercials a través d’acords de compra d’electricitat a llarg termini.
Amplus està recolzat per un gran fons d’inversió nord-americà: I Capital quadrat.
Amplus busca expandir-se a Àsia, Orient Mitjà i en altres sectors com el mercat d’eficiència energètica.

DESCRIPCIÓ DE LA FEINA

• Conegueu clients potencials / existents, gestioneu, orquesteu i presenteu una proposta directa.
• Conegueu els clients existents per assignar més oportunitats de negoci tant a l’Índia com a altres ubicacions internacionals.
• Tanqueu noves ofertes comercials mitjançant seguiments metòdics amb clients latents.
• Facilitar la comprensió del model i els productes empresarials de la companyia.
• Mantenir i ampliar la base de dades de clients existent de l’organització.
• Adquirir coneixements específics de la indústria participant en conferències, que representen l’empresa per a la consciència de la marca.
• Recerca de mercat.
• Proporcioneu suggeriments estratègics clau.

PERFIL DESIDAT DE CANDIDAT

• Estudiantat de postgrau (màster en direcció o enginyeria)
• Perfil internacional
• Anglès oral i escrit avançat