Convocatòria Erasmus + Estudis 2017/2018

Nou (2016.11.22): Convocatòria Erasmus + Estudis 2017/2018

El Vicerectorat de Relacions Internacionals de la UMH publica la 1a convocatòria del programa Erasmus + amb fins d’estudis per al curs acadèmic 2017/2018. Aquest programa permet cursar un semestre o un any acadèmic complet en una altra universitat europea. La sol·licitud es realitzarà en línia * a través de l’accés personalitzat dels estudiants. El termini de presentació de sol·licituds serà del 22 novembre al 9 desembre 2016 LÍNIA. Al costat de l’sol·licitud ON LINE de participació en el programa l’alumne haurà de presentar per registre la següent documentació:
1.Sol·licitud impresa i signada per l’estudiant amb una fotografia recent mida carnet.
2.Fotocòpia del DNI, passaport o permís de residència.
3.Còpia de l’expedient acadèmic personal (sense validesa acadèmica).
4.Còpia del certificat o document acreditatiu de coneixements d’idiomes. Aquells estudiants que vagin a realitzar la prova de nivell d’anglès del 25 de novembre de 2016, hauran de presentar còpia del resguard del pagament de taxes de la prova. El Servei de Relacions Internacionals, Cooperació al Desenvolupament i Voluntariat verificarà aquesta dada i adjuntar el resultat de la prova.
5.Curriculum Vitae, si escau. (Veure Llistat de places amb entrevista)
6.Certificació Buddy, si s’escau.
7.Certificación alumne Promotor, si escau.

Tota la documentació que s’haja d’aportar es presentarà a través del Registre General de la UMH o dels auxiliars dels CEGECAS com a data límit el 12 de desembre del 2016.

Catàleg de places ERASMUS + 2017/2018

convocatòria 2017/2018