Jornada Tècnica. Sistemes Híbrids amb aerotermia. 5 de abril

Estudiants, Estudis, Novetats

15 de març 2017

El Màster en Instal·lacions Tèrmiques i Elèctriques. Eficiència Energètica (MITE) de la Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH) ha organitzat la Jornada Tècnica “Sistemes Híbrids amb aerotermia”, la qual es durà a terme el proper 5 d’abril, a les 16:30 hores, a la Sala Plató l’edifici Innova del campus d’Elx.

Durant la sessió, es comptarà amb la participació de Gemma Cavero Ballarín, Enginyer Industrial i tècnic del departament comercial de Saunier Duval Llevant. Aquesta activitat està organitzada pel professor i director del màster Pedro Juan Martínez Beltrán, emmarcada dins l’assignatura Instal·lacions de Climatització i està dirigida tant a estudiants com a professionals del sector.

El contingut de la jornada estarà centrat en els sistemes de producció d’energia tèrmica d’alta eficiència amb aerotermia (bombes de calor reversibles aire-aigua) per a instal·lacions de calefacció, producció d’ACS i climatització, tant en la seva variant “alone” com en combinació amb altres generadors (hibridació).

Durant la jornada es desenvoluparan els principis de funcionament dels sistemes amb Aerotermia, exposant criteris de dimensionament, esquemes d’instal·lacions, eines web i exemples d’instal·lacions reals.

Si estàs interessat / da en assistir podràs fer-ho registrant en el següent ENLLAÇ.

Programa de la Jornada de Benvinguda

16:30-16:45 Recepció i benvinguda