Segell d’excel·lència internacional EUR-ACE en les titulacions de l’Escola Politècnica Superior d’Elx

Novetats

4 d’octubre 2017

L’agència European Network for Accreditation of Engineering Education (ENAEE), a través de l’Agència Nacional d’Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA), ha concedit el segell d’excel·lència internacional EUR-ACE a les titulacions de l’Escola Politècnica Superior d’Elx (EPSE) de la Universitat Miguel Hernández (UMH). Aquest segell acredita que els estudis compleixen amb les exigències professionals de l’enginyeria. En concret, han obtingut el segell d’excel·lència internacional EUR-ACE els Graus en Enginyeria de Tecnologies de Telecomunicació, Enginyeria Electrònica i Automàtica Industrial, Enginyeria Mecànica i Enginyeria Elèctrica. Aquesta acreditació, també, se li ha concedit al Màster Universitari en Enginyeria de Telecomunicació. Aquest segell garanteix que els diferents programes compleixen amb els estàndards internacionals acadèmics i professionals. A més de facilitar als estudiants la mobilitat acadèmica i professional, és una prova addicional reconeguda pels ocupadors en l’àmbit europeu, ja que garanteix que els candidats posseeixen els coneixements i les competències que regeixen les normes internacionals. El secretari d’Universitats, Marcial Marín Hellín, ha lliurat el segell al director de l’EPSE, Miguel Ángel de la Casa, i la sotsdirectora de Qualitat i Relacions Institucionals de la EPSE, Concepció Parejo. A l’acte, celebrat al Saló d’Actes de l’Institut de l’Enginyeria d’Espanya a Madrid, ha assistit, també, la vicerectora adjunta d’Estudis per a l’Acreditació de Títols de la UMH, Mari Carmen Neipp.