17 i 18 de maig: Seminari sobre Ciberseguretat i Cibercriminalitat

9:00 ama1:00 pm
Maig 18, 2016
9:00 ama1:00 pm

Els propers dies 17 i 18 de maig s’impartirà un Seminari sobre Ciberseguretat i Cibercriminalitat a càrrec del Dr. Gustavo González Granadillo, de la Grand École Telecom SudParis, amb la planificació:
• Dimarts 17 de maig 9: 00-13: 00 Aula 0.7 Edif. Altabix
• Dimecres 18 de maig 9: 00-13: 00 Aula 1.1 Edif. L’Altet

Podeu veure el contingut complet aquí: Seminario sobre Ciberseguridad

Ponent convidat:

El Dr Gustavo González és enginyer industrial egressat de la Universitat Yacambú de Veneçuela l’any 2002. El 2008 va realitzar un Màster en xarxes informàtiques i comunicacions a la Grand École Telecom SudParis (França), i en el 2010 va començar els seus estudis de doctorat en l’àrea d’informàtica i xarxes de computadors, a la Universitat París VI, conjuntament amb la Télécom SudParis, sobre l’anàlisi de solucions òptimes per a l’avaluació i selecció de mesures de seguretat en els sistemes SIEM. L’any 2014 va realitzar un postdoctorat en seguretat de la informació a l’Institut Mines Telecom, on es troba actualment treballant com a enginyer de recerca i desenvolupament per als problemes de la ciberseguretat i cibercriminalitat. Ha publicat al voltant de 15 articles en conferències i revistes internacionals en seguretat de la informació amb l’objectiu d’utilitzar la geometria per quantificar l’impacte dels diferents esdeveniments de seguretat que es presenten en un sistema d’informació.