Alstom Espanya ofereix 40 places de pràctiques amb el seu programa Alstom Talent Energy

Novetats

21 de setembre 2016

El projecte començarà al novembre i està organitzat per Alstom Espanya i la Fundació Universitat-Empresa

Les pràctiques es desenvoluparan en els centres de treball d’Alstom a Madrid, Barcelona i Toledo i es combinaran amb un Màster en Gestió i Desenvolupament Professional

El termini per presentar sol·licituds estarà obert fins al pròxim 10 d’octubre

Alstom Espanya ha llançat juntament amb la Fundació Universitat-Empresa una nova convocatòria del programa Alstom Talent Energy, una iniciativa d’excel·lència acadèmica i professional que aposta pels acabats de titular.

En aquesta 4a edició, Alstom Talent Energy ofereix un total de 40 places a titulats amb diferents perfils i interès per les infraestructures de transport ferroviari. En concret, 35 places estan destinades a titulats en Enginyeria (Industrial, Informàtica, Telecomunicació, Elèctrica, Electrònica, Mecànica, Automàtica, Matemàtiques, Física i Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte). A les cinc places restants poden optar titulats en Màster en Prevenció de Riscos Laborals, Gestió de la Qualitat, Ciències Ambientals, i en Relacions Laborals.

Gràcies a aquesta iniciativa, els joves graduats podran combinar, en un únic programa de 12 mesos de durada, la formació de postgrau i la incorporació al mercat laboral. L’objectiu és oferir als acabats de titular l’oportunitat de formar-se personal i professionalment en una companyia global com Alstom, líder mundial en el sector del transport ferroviari. Per a això, es combina la realització de pràctiques remunerades amb la incorporació al Màster GAIA in Professional Development de la Universitat d’Alcalá. El Màster, que s’imparteix en línia i en anglès, no té cap cost per als candidats seleccionats.

Els candidats seleccionats, que s’incorporaran el proper 7 de novembre, col·laboraran en projectes ferroviaris d’àmbit nacional i internacional desenvolupats pels equips d’Alstom Espanya des de les oficines de la companyia a Madrid, Barcelona i Toledo.

Els interessats s’han d’inscriure en www.fue.es/alstom abans del 10 d’octubre del 2016.