BECA PER A la realització de treballs de GESTIÓ I SEGUIMENT DE LA BASE DE DADES DE LES BEQUES DEPENDENTS del Vicerectorat d’Estudiants i Esports de la Universitat Miguel Hernández d’Elx

Novetats

21 de setembre 2016

Per tal de que se li doni la màxima difusió possible entre els membres de la comunitat universitària del seu Centre, us informem que el dia 19 de setembre es va publicar la convocatòria de la beca per a la realització de treballs de gestió i seguiment de la base de dades de les beques dependents del Vicerectorat d’Estudiants i Esports de la UMH. El termini de presentació de sol·licituds acaba el proper dia 26 de setembre. Podeu consultar la convocatòria al següent enllaç:

Per a qualsevol informació referent a això, podeu adreçar-vos al Servei de Gestió d’Estudis / beques (Ext. 8638).