La 4a edició de TID Campus arrenca amb 35 places per a Enginyers Informàtics i de Telecomunicació a Telefónica I + D

Novetats

21 de setembre 2016

Els 35 triats per participar en el TID Campus rebran dues setmanes de formació impartida per professionals de Telefónica I + D i docents de la Universitat Francisco de Vitòria

• La Fundació Universitat-Empresa ha obert el termini d’inscripció que es tancarà el proper 7 d’octubre

• Els candidats més excel·lents s’incorporaran al Màster GAIA in Professional Development amb pràctiques a les seus de Telefónica I + D a Madrid, Barcelona o Valladolid.

La quarta edició de TID CAMPUS, promoguda per Telefónica Investigació i Desenvolupament, es desenvoluparà entre el 4 i el 18 de novembre de 2016 a Madrid amb la col·laboració de la Fundació Universitat-Empresa amb l’objectiu de formar en innovació i tecnologia al millor talent jove i donar a conèixer la forma de treballar en un entorn real als participants seleccionats.

Telefónica I + D recerca per TID Campus a 35 acabats de titular en Enginyeria Informàtica i de Telecomunicacions amb anglès alt. Els candidats hauran de ser menors de 30 anys, havent obtingut el títol universitari oficial en els últims anys o estan a falta de lliurar el Projecte de Fi de Grau. A més, en tractar-se d’un programa de formació pràctica i acadèmica, és important que no tinguin experiència professional en l’àmbit de la seva titulació universitària.

Els 35 participants en el TID Campus rebran 2 setmanes de formació a Madrid impartida per professionals de Telefónica I + D i docents de la Universitat Francisco de Vitoria (UFV) en noves tecnologies de desplegament i operacions de productes i serveis digitals i habilitats empresarials, respectivament . El Campus inclou un ajut de 300 euros per a cada participant.

Els candidats que superin satisfactòriament el Campus rebran el títol de Capacitació Tecnològica i Habilitats Professionals de la UFV amb certificat de TID. A més, a partir del 28 de novembre de 2016, s’incorporaran al Màster GAIA in Professional Development 4.0, títol propi de la Universitat d’Alcalá, finançat per Telefónica I + D, i iniciaran un any de pràctiques a les seus que té l’empresa en Madrid, Barcelona o Valladolid.

Les pràctiques es desenvoluparan a la disciplina de Desplegament i Operacions en àrees com Video, Comunicacions, M2M, Cloud, Internet of Things o In-Life Product Operations les característiques detallem a continuació:

La disciplina de Desplegament i Operacions es responsabilitza de la implantació i operació dels serveis i productes de Telefónica, treballant en estreta col·laboració amb els equips de desenvolupament i QA. Ofereix l’oportunitat de formació en tot allò relacionat amb el Desplegament, Operació i Suport de serveis innovadors de M2M, Cloud, Video, Big Data, Comunicacions, Internet of Things o In-Life Product Operations coneixent el cicle de vida d’un producte programari, les infraestructures sobre les que es despleguen, la gestió d’aquest, així com l’ús de la filosofia DevOps i processos d’integració contínua. Tot això de la mà d’un equip multidisciplinari i expert sent una part fonamental en el procés de desenvolupament i implantació de Programari.

Els candidats interessats a participar en TID Campus hauran de registrar en www.fue.es/tidcampus abans del 7 d’octubre del 2016.