Huawei Espanya llança la seva estratègia d’atracció i desenvolupament de talent jove ‘Choices and Steps’ amb 40 places per a recent titulats en Telecomunicacions, Informàtica i Màrqueting

Novetats

2 de novembre 2016

Huawei Espanya ha obert el termini de presentació de sol·licituds per participar en el projecte ‘Choices and Steps’ i optar a alguna de les primeres 10 places convocades per a recent titulats en Telecomunicacions, Informàtica i Màrqueting, que s’ampliaran fins a 40 al llarg del curs escolar.

Les pràctiques, que començaran a partir de novembre, tenen una durada d’un any i estan remunerades amb 1.200 euros mensuals. A més inclouen una formació del programa Optimus Executive ‘Capacitació Professional per a Universitaris’ amb un títol propi de Postgrau de la Universitat Francisco de Vitòria.

Les pràctiques es desenvoluparan a jornada completa i els candidats seleccionats rebran un ajut a l’estudi de 1.000 € / mes + 200 € / mes en tiquets de menjar, amb la possibilitat d’incorporar-se posteriorment a l’empresa.

Els interessats a optar per una de les places convocades hauran de registrar-se en Talentoteca abans del proper 15 de novembre.

Per sol·licitar entrevistes i / o més informació:

Luisa Sousa | | 91 548 9976
David Sobral | | 91 548 9976

MÁS INFORMACIÓN: nota-de-prensa-huawei-espana-lanza-su-estrategia-de-atraccion-y-desarrollo-de-talento-joven-choices-and-steps-con-40-plazas