Important: Beques de la UE

Benvolguts estudiants:

Per a la nostra nova “Beca guia” estem buscant estudiants que busquen el seu propi camí, disposats a canviar el rumb de manera espontània i amb coratge. La beca es concedeix amb independència de les notes, del semestre o de la carrera universitària.
La “Beca guia” consisteix en un curs d’anglès de quatre setmanes a San Diego (Estats Units), per un valor total de 4.000 €, on s’inclouen els vols, l’allotjament, el preu del curs i 500 € per a despeses addicionals. Per a més informació: http://www.european-funding-guide.eu/es/beca/desorientados
Altres 12.320 beques: A més d’aquest, hi ha més de 12.300 programes de beques que us poden interessar. El nostre excepcional cercador de beques http://www.european-funding-guide.eu/es us mostrarà, amb tot just un parell de clics, entre 10 i 15 programes de beques i altres ajuts econòmics que s’ajusten al que busqueu. Això és possible gràcies a un procés de matching d’allò més enginyós, el qual compara el vostre perfil amb els programes de beques que es troben a la base de dades. Amb més de 12.300 programes de beques (d’un valor total de 27 mil milions d’euros a l’any), European Funding Guide és amb diferència la major plataforma de beques a Europa.
Els meus 3 motius pels quals hauríeu sol·licitar sens falta una beca:
1) Més de 28 criteris de concessió determinen les teves possibilitats. Com per exemple: el lloc de naixement, la carrera universitària o el sexe. Ningú pot dir tot d’una si hi ha possibilitat d’obtenir una beca. Tens totes les de guanyar sense necessitat de treure bones notes!
2) A l’any, a Europa hi ha 27 mil milions d’èuros en beques
3) Moltes fundacions no reben sol·licituds suficients. Tots els anys es desaprofiten milions d’euros perquè ningú mana sol·licituds.

Salutacions,
P.D: Us aconsello que comenceu de seguida a cercar beques, perquè moltes fundacions només tenen una data límit a l’any. Si se us passa aquesta data, heu desaprofitat una oportunitat. I la recerca només costa 2 minuts!