Jornada Everis-EPSE el 16 de febrer a Arenals

Empleo

13 de febrer 2017

Cartel Jornada Everis-EPSE_Página_1

El dijous 16 de febrer de 2017 s’ha va a celebrar una jornada de l’empresa Everis. En aquesta jornada, es realitzarà una presentació d’Everis, una xerrada tècnica sobre Big-Data, que és un dels camps més importants actualment. Posteriorment tindrà lloc un procés de selecció per part del personal d’Everis in situ.

Everis ha convocat un mínim de 5 pràctiques en empresa i 3 contractes de treball per a estudiants i recent titulats de les titulacions de la EPSE per a aquesta jornada. Per poder participar en el procés de selecció s’ha de enviar un correu a indicant en l’assumpte “Hola Elx!”. Tota la informació detallada sobre les pràctiques i el contracte de treball es pot consultar a l’Observatori Ocupacional de la UMH.

La <strong> xerrada tècnica </ strong> serà en el <strong> aula 1.2 de l’edifici Arenals </ strong> i el procés de <strong> selecció </ strong> al <strong> aula 0.2 de Arenals </ strong> .

És una oportunitat única de conèixer una de les empreses més potents a nivell nacional, amb seus importants a Alacant i Múrcia, que més enginyers estan demandant en l’actualitat de les titulacions que impartim a la EPSE, especialment de Graduats i Màster de l’àmbit de les telecomunicacions. Per això us convidem a assistir a l’esdeveniment i aprofitar la possibilitat de realitzar una entrevistes de treball / pràctiques en la UMH.
<H3> <a href=”https://epse.umh.es/files/2017/02/Cartel-Jornada-Everis-EPSE.pdf”> Descarrega el PDF de la Jornada Everis-EPSE </a> </ h3>
<Strong> Oferta d’ocupació: </ strong>
S’ofereix:
– Contracte estable, indefinit des del primer dia
– Pla de carrera amb formació contínua
– Reptes i oportunitats professionals adaptats a cada un de vosaltres
– Flexibilitat horària
– Ambient de treball agradable i creatiu.
– Programa d’acollida on estaràs acompanyat durant el primer any a la companyia
<Strong> Descripció de la feina: </ strong>
– Construir i / o mantenir mòduls d’aplicacions a partir d’especificacions usant estàndards de desenvolupament i / o desenvolupar l’automatització de proves amb un alt grau de qualitat i eficiència
– Realitzar proves unitàries i participar en les integrades