Soltec lanza 20 becas de formación en Energía Solar

Novetats

16 de maig 2019

El termini per enviar les sol·licituds al curs serà del 15 de maig al 2 de juny
Als millors alumnes se’ls farà un contracte en pràctiques de tres mesos i podran optar a formar part de l’empresa
Les classes seran impartides per l’Escola de Negocis ENAE de Múrcia
Soltec llança la segona edició del seu programa formatiu Solteach. L’empresa líder en fabricació i subministrament de seguidors solars, amb seu a Molina de Segura (Múrcia), posa a disposició dels professionals de l’Enginyeria a nivell nacional 20 places lliures a ocupar pels millors expedients en finalitzar els seus estudis i per aquells professionals que vulguin especialitzar-se en renovables al sector de l’energia fotovoltaica.
El termini per inscriure comença el proper dimecres 15 de maig. Les sol·licituds podran enviar-se fins el diumenge 2 de juny i es tractarà d’un curs intensiu de 80 hores en dues setmanes. La primera setmana les classes s’impartiran a l’Escola de Negocis i Administració d’Empreses ENAE (Múrcia), i la segona setmana serà a les instal·lacions de Soltec. La formació també inclou una visita a una de les plantes fotovoltaiques de la companyia.
Aquest programa busca donar l’oportunitat als professionals més brillants de apropar-se i formar-se en l’empresa referent a Múrcia d’Energies Renovables amb major creixement en els últims anys i major cota de mercat a Llatinoamèrica i EUA. A més, el becari tindrà la sort de formar-se de la mà de la nostra experimentada plantilla d’enginyers, possibilitant l’ampliació dels seus coneixements, participant en els nostres projectes i afavorint així la seva inserció laboral.
Durant la formació, els docents avaluaran tots els alumnes i, aquells amb millors resultats, seran contractats en pràctiques durant tres mesos. Després d’aquest període, els seleccionats podran entrar a formar part de la plantilla de l’empresa.
“En Soltec estem molt compromesos amb la creació d’ocupació i, a través d’aquest programa, busquem donar l’oportunitat als millors professionals del sector de formar-se en energia renovable”, afirma Raúl Morales, CEO de Soltec.
Per a més informació i per a l’enviament de sol·licituds dirigeix-te a la nostra pàgina web: https://soltec.com/es/solteach/

SOLTEC
Soltec compta amb una força de treball formada per més de 750 persones i un recorregut de 14 anys com a fabricants d’equips complets de seguiment solar. La companyia té presència a Argentina, Austràlia, Brasil, Xile, Xina, Dinamarca, Egipte, Estats Units, Espanya, Índia, Itàlia, Israel, Mèxic i Perú. Amb un fort compromís amb les energies renovables i el medi ambient, l’empresa es dedica a la innovació, l’estandardització de productes i l’èxit dels clients.