1a Jornada sobre mobilitat elèctrica

Novetats

21 de juny 2019

Jornades sobre mobilitat elèctrica i la seva seguretat en entorns urbans

Benvolguts i benvolgudes estudiants,

Mitjançant el present anunci, us animem a participar en les jornades organitzades pel Departament d’Enginyeria Mecànica i Energia de la UMH relacionades amb la realitat del vehicle elèctric i el seu desenvolupament imminent.

Aquestes jornades es divideixen en dues sessions:

– Matí (de 9:00 a 13:30) – Seguretat Viària en Ciutats Verds; perill potencial dels vehicles silenciosos per a les persones amb ceguesa o baixa visió. Diferents experts en el desenvolupament urbà municipal, la seguretat viària, així com representants de l’ONCE, comentaran els aspectes més destacats sobre els reptes que els vehicles elèctrics i híbrids suposen per a la seguretat viària en entorns urbans i les solucions plantejades per resoldre els inconvenients que poden produir per a col·lectius especialment sensibles, com ara persones amb baixa visió o ceguesa. Les xerrades aniran acompanyades de tallers i activitats col·lectives per a la formació i conscienciació sobre aquesta temàtica. Inscripció: https://forms.gle/AnhMszq1nE5bZryg8 i díptic adjunt.

– Tarda (de 15:30 a 21:00) – Mobilitat Elèctrica. Professionals del sector, usuaris i Administració Pública debatran sobre la realitat del vehicle elèctric a través d’interessants taules rodona on participaran, entre d’altres, representants de diferents administracions (Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme, Ajuntament Elx, …), així com a professionals de reconegut prestigi d’Iberdrola, Vectia i Movus, entre d’altres. Al seu torn, s’organitzarà una activitat de networking acompanyada amb una exposició d’e-vehicles. Inscripció: https://forms.gle/QtaB4oG9nizk5CBc7 i tríptic adjunt.

La inscripció a les dues sessions és totalment gratuïta i l’assistència serà reconeguda per la universitat amb 0,5 crèdits de Competències Transversals per la UMH. Aprofiteu aquesta ocasió per aprendre i establir contactes amb professionals d’un sector en clar auge.

Una salutació,

Sotsdirector EPSE