Ernesto Ávila, subdirector de la Politécnica de la UMH, nuevo asesor de Innovación

Empleo, Institucional

2 de febrer 2021

El professor de la Universitat Miguel Hernández i sotsdirector de l’Escola Politècnica de la UMH, Ernesto Àvila, s’ha incorporat com a nou assessor de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital que dirigeix Carolina Pascual. Àvila pren el relleu Núria Atiénzar Pérez, que fins ara ocupava aquest càrrec com a personal eventual que correspon als membres de Govern valencià.

Àvila, a més de professor titular, ha estat responsable de l’grau en enginyeria de telecomunicacions, director de l’màster en enginyeria de telecomunicació i fins al moment, director de l’màster en enginyeria electrònica.