Presentació de GarageSat el 11 de març

Estudiants, Prácticas, TFG

24 de febrer 2021

Si t’agrada l’espai, la tecnologia, els videojocs i formar part d’una iniciativa internacional, segur que això t’interessarà!

Garagesat és un joc per a Android i iOS que consisteix en la conquesta d’un nou planeta en el qual, tu, acabes d’aterrar. La conquesta no serà fàcil i hauràs de fer servir i combinar la més avançada tecnologia espacial per aconseguir-ho.

A dia d’avui l’equip de GarageSat ha aconseguit arribar a una primera versió funcional però per arribar a la versió final, necessitem la teva ajuda. És per això que hem llançat aquesta iniciativa en què busquem estudiants motivats que estiguin disposats a aprendre com funciona la tecnologia espacial, desenvolupar codi, grafismes i treballar en un entorn internacional (amb equips a Espanya, França i Colòmbia).

Una presentació en espanyol de el projecte així com una sessió de preguntes i respostes tindrà lloc el dia dijous 11 de març a les 19.00 CET (13.00 GMT-5). Per assistir inscriu-abans de el 8 de març a través d’aquest link:
Una invitació Google Meet s’enviarà el 9 de març a tots els inscrits, de manera que si el 10 de març no vas rebre l’e-mail pots contactar-nos a .

Ens veiem molt aviat!

L’equip de Garagesat