Inndromeda Tech Challenge

Estudiants, Extensió, Premios

11 de novembre 2022

Des d’Indromeda, estan organitzant un hackathon en tecnologies innovadores dirigit a estudiants i recent titulats de FP, grau i màster:

El hackathon tindrà lloc de manera presencial el dia 19 de novembre a Districte Digital (Alacant), de 10:00 a 20:00, obert a participants de tota la Comunitat Valenciana.

L’objectiu del hackathon és abordar reptes concrets plantejats per empreses dels sectors associats a Inndromeda, mitjançant la formació d’equips multidisciplinaris (principalment perfils tècnics, però no només) que treballin de manera intensiva durant 10 hores per dissenyar una solució tecnològica per al repte o reptes proposats.

Addicionalment, el 2023 des d’Indromeda es podria donar suport a aquells equips i solucions que fossin considerats viables per l’empresa participant, per exemple, per construir i/o validar un prototip de la solució.

És una excel·lent oportunitat perquè estudiants i recent titulats coneguin de primera mà i es familiaritzin amb les oportunitats de desenvolupament tecnològic i professional existents a les empreses de la Comunitat Valenciana. Els participants rebran un certificat a la metodologia Lombard de design thinking.

Adjunt trobareu el cartell de l´esdeveniment, així com l´enllaç a la web d´inscripció: https://inndromedatechchallenge.eventbrite.es

Properament es coneixeran els reptes proposats per les empreses.