Concurs Stats Game

Estudiants, Extensió, Altres

19 de febrer 2016

La Facultat de Ciències Socials i Jurídiques d'Elx i el Departament d'Estadística, Matemàtiques i Informàtica, en col·laboració amb el Vicerectorat de Recerca i Innovació, convoca el I Concurs "STATS GAME: el despertar de les dades", amb el qual es pretén divulgar la utilitat de l'Estadística a nivells educatius no universitaris.

Qui pot participar-hi?

Hi poden participar tots els alumnes matriculats en qualsevol Grau de la UMH. La participació serà en grups de dos estudiants. Només es permet una participació per estudiant.

En què consisteix el treball a presentar?

Els participants del concurs realitzaran un taller de divulgació relacionat amb l'Estadística o Investigació Operativa, dirigit a estudiants de nivells educatius no universitaris. L'objectiu és fomentar en aquests estudiants l'interès per l'Estadística com a eina fonamental en la recerca, tant en ciències experimentals com en ciències socials.

premis

Primer premi: Dos TABLET point of view 10p oc 1GB 8GB tab p1080
    Segon premi: Dos EBOOK Energy eReader Screenlight 6p 8GB
    Tercer premi: Dues Targetes de regal d'iTunes valorades en 30 €

Tots els estudiants participants, rebran un certificat que acrediti la seva participació en el concurs.

A més dels premis, els tallers guanyadors tindran la possibilitat de ser impartits en:

II Edició de la Fira de la Ciència i Tecnologia d'Elx.
    Aula Júnior de l'Escola d'Estiu de la UMH
    Aula Urbana UMH

Jurat

El jurat estarà format per la vicerectora adjunta d'Investigacion i Innovacion Per a la Innovació Tecnològica, Assumpció Martínez Mayoral, pel matemàtic divulgador membre de The Big Ban Theory, Santiago García Cremades i per la vicedegana del Grau en Estadística Empresarial, Mª Victòria Herranz Cuadrado.

Els treballs premiats es seleccionaran d'acord amb els següents criteris:

Capacitat de fomentar l'interès per l'estadística.
    Qualitat del contingut estadístic.
    Capacitat de divulgar la utilitat de l'estadística en el nostre dia a dia.
    Esforç realitzat pels estudiants.

Els estudiants exposaran el seu treball el dia 9 de març a sessions de 5 minuts com a màxim de durada.

La participació en el concurs suposa el coneixement i l'acceptació de les presents bases. La decisió del jurat serà inapel·lable.

Per a qualsevol consulta, pots consultar amb l'organitzadora en el correu