El Grau en Estadística Empresarial i el CIO, batran 1 Rècord Guinness durant la celebració del Dia de Pi

Novetats

8 de març 2019

El Grau en Estadística Empresarial, conjuntament amb el CIO, Institut de Recerca de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, han organitzat un esdeveniment molt singular per commemorar el Dia de Pi, que comptarà amb la presència del matemàtic i estadístic Carlos Gil Bellosta, qui impartirà el seminari “Modelització estadística: si no aprofites l’estructura subjacent, deixes diners a sobre de la taula”. A més, es batrà un rècord mundial a l’aconseguir reunir els primers 314 dígits del nombre Pi en forma de galetes. Es tracta del nombre Pi fet amb galetes més llarg del món, ja que mai ningú ha intentat una cosa similar. L’esdeveniment tindrà lloc el proper dijous, 14 de març a les 10:00 hores a les aules 0.1 i 0.2 de l’Edifici Torretamarit de la UMH. Aquest esdeveniment està dirigit tant a investigadors com a estudiants interessats en la temàtica.

Inscripcions a l’esdeveniment: https://bit.ly/2IU0Z4D