NOVA VISITA ACREDITACIÓ AVAP: Màster Universitari en Enginyeria de Telecomunicació.

Doctorados, Novetats, Altres

26 de novembre 2019

Els dies 12 i 13 de desembre es realitzarà la visita, dins de la fase d’el procés de renovació de l’acreditació, de el Comitè d’Avaluació Externa de el Màster en Enginyeria de Telecomunicació.

Si ets professor, estudiant, titulat o PAS de l’màster i vols donar la teva opinió sobre la titulació, pots participar en l’avaluació.

Pots anar a la següent sessió oberta:

Dia: 13 de desembre
Hora: 11:30 h a 12:15 h.
Lloc: Sala de Reunions de la 2a planta de l’Edifici de Rectorat i Consell Social.

L’acreditació és un procés d’avaluació que realitzen auditors externs de l’Agència Valenciana d’Avaluació i Propspectiva per assegurar la qualitat de l’ensenyament impartit a les titulacions, a més de verificar que aquestes compleixen els seus compromisos.