PREMIS EFICIÈNCIA INDUSTRIAL ISOVER 2021

Empleo

26 de febrer 2021

L’empresa ISOVER en col·laboració amb ENDESA, ha convocat una nova edició dels PREMIS EFICIÈNCIA INDUSTRIAL ISOVER 2021.
La iniciativa pretén augmentar la participació, col·laboració i compromís de tant alumnes, gestors d’Universitat, com a empreses privades com ara ISOVER i ENDESA en relació amb l’eficiència energètica a la Indústria, per tal de conscienciar encara més sobre principis bàsics que permetin el compliment dels objectius de l’Horitzó 2030 cap a una Indústria baixa en carboni, i que serveixin de plataforma de difusió de les accions en contra de l’canvi climàtic.
En aquesta ocasió es tracta d’estudiar una Planta d’Emmagatzematge d’Energia d’Aire Líquid (Laes) amb l’objectiu d’emmagatzemar els abocaments d’energies renovables a les hores d’excés de producció i el seu posterior aprofitament en els períodes en què es requereixi aquesta energia .
El repte d’aquest any 2021 és proposar i avaluar diferents mètodes o sistemes, per millorar l’eficiència de la planta Laes, mitjançant la millora de l’rendiment de l’cicle tèrmic, introduint fonts addicionals de calor o fred tèrmic i també altres enfocaments per potenciar la producció de la unitat, així com l’aprofitament energètic posterior de l’emmagatzemament.
Per donar difusió a l’esdeveniment, el proper dimarts dia 2 de març a les 18 h, tindrà lloc una reunió virtual informativa a través del següent enllaç de Google Meet:
Ernesto Scott, com a membre de l’entitat organitzadora (ISOVER), explicarà en què consisteix la iniciativa, quines són les condicions en què es va a desenvolupar i compartirà la seva experiència personal com a participant en l’anterior edició dels premis.